אבוטבול לסגן שר התחבורה: "לציבור החרדי אין די דרכים להטענת רב-קו"

ישראל רובין No Comments on אבוטבול לסגן שר התחבורה: "לציבור החרדי אין די דרכים להטענת רב-קו"

במענה לשאילתא שהגיש ח"כ משה אבוטבול בעניין הטענת כרטיסי רב-קו בציבור החרדי שאינו משתמש באינטרנט ענה ח"כ מקלב: "אנו מודעים לבעיה, מתפקידנו למצוא לכך פתרון ואת זה נעשה"

משה אבוטבול צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אוטח״כ משה אבוטבול (ש״ס) הגיש אמש (שני בערב) שאילתה לסגן שרת התחבורה ח״כ אורי מקלב, בנושא הטענת כרטיסי רב-קו.

אבוטבול טען, כי לציבור החרדי אין די דרכים להטעין כרטיסי רב-קו מאחר ורבים אינם משתמשים באינטרנט, לדבריו יש למצוא לכך פתרון: "הנהגים בתחבורה ציבורית לא מטעינים יותר את כרטיסי הרב-קו באוטובוס, ובעוד בציבור הכללי ניתן להטעין זאת באמצעות סמארטפונים, בציבור החרדי זה לא קיים, ולכך חשוב שמשרד התחבורה ימצא להם פתרונות אחרים".

הח״כ הוסיף מונולוג אישי: "הבן שלי, ממש לפני יומיים, כמעט פרץ בבכי כשהוא בא לנהג אוטובוס בבית שמש עם שטר של 50 ש"ח כדי לקבל שירות. ואז אותו נהג צרח עליו בצרחות אימים: אל תבוא לפה, יש אפליקציות, יש דברים. בני לא יודע מה פירוש המילה "אפליקציה", הוא בדרכו לתלמוד תורה, וקיבל כזו שטיפה".

במענה לשאילתה, השיב סגן השר מקלב: "קודם כול, זו שאלה של התנהגות נהגים. אני חושב שזה חלק מהדברים שצריכים להיות לנגד עינינו – אופן האכיפה ואופן הפיקוח שיש לנו על נהגים".

מקלב המשיך: "לצערי, במשרד התחבורה אין היום את מנגנון האכיפה והענישה ואין היום גורם הרתעה, לא לחברות ולא לנהגים. יש מידה של קנסות, אבל זה פחות אפקטיבי מכפי שאנחנו רוצים שזה יהיה", אמר מקלב.

"לגבי הרב-קו", המשיך סגן השר "אנו מודעים לבעיה וכשיוצאים עם חדשנות טכנולוגית, וכל דבר אחר, כל תוכנית חדשה, אנחנו לא פעם משאירים ציבור שלם שלא יודע להתחבר. זה חלק מתפקידינו, ואת זה אנחנו נעשה".



0 תגובות